آیا بیماری پیرونی خطرناک است
نوشته شده توسط : رضا

این بیماری سه مرحله دارد (بیماری پیرونی) و مراحل و درمان های مربوط به آن عبارتند از:

 

مراحل اولیه که در آن بیمار فقط در هنگام نعوظ دچار درد می شود ، بهترین زمان برای جستجوی درمان برای بیمار است.

در مراحل بعدی مراحل اولیه ، پلاک شروع به تشکیل می کند و آلت تناسلی به آرامی خم می شود ، در این هنگام درمان دارویی 30 تا 30 درصد م effectiveثر است.

در مراحل بعدی ، هنگامی که پلاک آهسته می شود ، آلت تناسلی به شکل یک ساعت شنی خم می شود و باعث ناتوانی جنسی می شود. در این مرحله ، درمانی برای این بیماری وجود ندارد ، فقط انحنای آلت تناسلی را می توان با جراحی اصلاح کرد. در غیر این صورت ، همان بیماری پا ادامه خواهد یافت. پس از ورود بیمار به این مرحله ، وارد مرحله تکمیل ناتوانی جنسی می شود.

معاینه فیزیکی: با لمس آلت تناسلی (معمولاً بدون نعوظ) ، پزشک می تواند بافت اسکار را پیدا و کمی کند. پزشک همچنین می تواند طول آلت تناسلی مرد را اندازه گیری کند. با بدتر شدن وضعیت ، اولین اندازه گیری طول آلت تناسلی به پزشکان در تشخیص کوتاه شدن آلت تناسلی کمک می کند. ممکن است پزشک از شما بخواهد که از آلت تناسلی خود در خانه عکس بگیرید. این عکس به تعیین میزان خمیدگی ، محل بافت اسکار یا سایر اطلاعاتی که به تعیین بهترین درمان کمک می کند ، کمک می کند.

سایر آزمایشات: پزشک ممکن است سونوگرافی یا آزمایش های دیگری را برای بررسی آلت تناسلی هنگام نعوظ سفارش دهد. قبل از گرفتن عکس از آلت تناسلی ، می توانید مستقیماً به آلت تناسلی تزریق کنید تا به نعوظ برسید. سونوگرافی رایج ترین روش برای تشخیص بیماری آلت تناسلی است. سونوگرافی از امواج صوتی برای ایجاد تصاویر بافت نرم استفاده می کند. این آزمایشات می تواند بافت اسکار ، جریان خون به آلت تناسلی و سایر ناهنجاری ها را نشان دهد.

یکی از علائم اصلی ذات الریه انحنای آلت تناسلی است. در هرجای آلت تناسلی که پلاک ایجاد شود ، این باعث می شود که آلت تناسلی به سمت خود خم شود. بنابراین ، اگر مردی اخیراً دچار انحنای آلت تناسلی شده باشد ، یکی از علل اصلی ذات الریه است.

عدم وجود نعوظ کامل

عدم ایجاد نعوظ با انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان است و منجر به نارضایتی جنسی در مردان می شود.

نوع زاویه ای که آلت تناسلی در هنگام نعوظ با بدن ایجاد می کند از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند سن و اندازه آلت تناسلی بستگی دارد. به عنوان مثال ، با افزایش سن ، زاویه کاهش می یابد (یعنی نعوظ رخ می دهد اما قسمت جلویی کج باقی می ماند) ، یا آلت تناسلی به طور طبیعی طولانی تر و ضخیم تر (و در نتیجه سنگین تر) می شود و روی ماهیچه های آن ناحیه کار می کند. زاویه بالاتر.

اختلال نعوظ زمانی اتفاق می افتد که اندام تناسلی آنقدر محکم نیست که مرد بتواند نعوظ را در طول رابطه جنسی حفظ کند. این مشکل توسط عوامل فیزیکی (دیابت ، بیماریهای قلبی عروقی ، اختلالات عصبی ، اختلالات هورمونی مانند کم کاری تیروئید و افزایش پرولاکتین ، اختلالات کلیوی و کبدی ، مصرف زیاد الکل ، داروهای ضدافسردگی ، کوکائین یا مت آمفتامین ، داروهای ضدافسردگی ایجاد می شود. می تواند ناشی از (استفاده از داروهایی مانند هیستامین) ، بنزودیازپین ها ، چاقی و غیره) یا روانشناسی (استرس و اضطراب در محل کار ، ترس از کیفیت جنسی ، مشکلات ازدواج ، احساس گناه ، سوء استفاده جنسی و غیره). علت مشکل هر چه باشد ، معمولاً درمان آن آسان است.

بیماران به ندرت نیاز به جراحی یا برداشتن پلاک دارند. آزمایشات تابشی و آزمایشگاهی برای این بیماران توصیه نمی شود و بر تشخیص یا درمان بیماری تأثیر نمی گذارد.

 

به طور خلاصه ، ذات الریه یک بیماری خوش خیم است که در بسیاری از مردان نیازی به درمان ندارد و بیماران به این آرامش نیاز دارند که توده ها و سفتی هایی که روی آلت تناسلی خود احساس می کنند بدخیم نیستند و باعث ناتوانی جنسی نمی شوند. ..

آلت تناسلی شکسته چگونه دستکاری می شود؟

جراحی جنایی در افراد مختلف متفاوت است. هدف پزشک از بین بردن هماتوم ، جلوگیری از خونریزی و ترمیم بافت آسیب دیده است.

 

هنگام ترمیم آلت تناسلی شکسته ، پزشکان با ایجاد یک برش در پوست ناحیه تناسلی ، دسترسی به ناحیه آسیب دیده را آسان می کنند. سپس مشکل بخیه زده می شود و محل جراحی بخیه می شود. این جراحی 1-2 ساعت طول می کشد و باید توسط متخصص اورولوژی انجام شود.

همانطور که در بالا ذکر شد ، دو نوع مختلف طناب اولیه یا مادرزادی و ثانویه یا اکتسابی وجود دارد که با تولد نوزاد و خم شدن یا خم شدن آلت تناسلی از سر ظاهر می شود. نوع دوم اکتسابی است و یکی در حال فرار رنج می برد.

آنها از کرد استفاده می کنند.

پس از وارد شدن هر نوع آسیب و ضربه به آلت تناسلی بخصوص اگر همراه با کبودی و خونمردگی باشد به پزشک متخصص مراجعه نمائید.





:: برچسب‌ها: آیا بیماری پیرونی خطرناک است ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 202
|
تعداد امتیازدهندگان : 62
|
مجموع امتیاز : 62
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: